Л. Л. Гриценко, В. М. Боронос, М. В. Мельник, В. М. Ігнатченко, Я. С. Ковальов
Організаційно-економічні можливості реінжинірингу бізнес-процесів маркетингу промислових підприємств в умовах фінансіалізації економіки
(мова оригіналу – англійська)

https://doi.org/10.21272/mer.2019.84.03
Розвиток української економіки багато в чому залежить від здатності вітчизняних промислових підприємств вистояти під тиском трансформацій, що визначають нове бізнес-середовище. Такі підприємства формують реальний сектор національної економіки і їх успішність визначається здатністю адаптуватися, залучати інвестиції та ефективно працювати з інноваціями. Таким чином, майбутнє українських підприємств тісно пов’язано з ефективною фінансовою діяльністю, що має відображати прогресивні світові тенденції. То ж в роботі автором проведені дослідження з визначення впливу для вітчизняних промислових підприємств залучення інвестицій на успішність їх інноваційної діяльності в умовах фінансіалізації економіки та різких перетворень у бізнес-середовищі. Визначено переважаючий вплив геополітичних процесів на відповідний розподіл та слабкий рівень здатності реального сектору економіки, зокрема промислових підприємств протистояти радикальним та раптовим змінам в зовнішньому бізнес-середовищі. Запропоновано розглянути можливість залучення реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій діяльності промислових підприємств для покращення позицій реального сектору економіки в залученні та ефективному освоєнні інвестицій. Проведено аналіз відповідності принципів та цілей реінжинірингу бізнес-процесів та різних моделей фінансового менеджменту. Акцентовано увагу на особливостях реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій діяльності промислових підприємств, за рахунок якого може відбуватися оперативна адаптація підприємства до різких трансформацій у зовнішньому бізнес-середовищі. Автором визначено реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової діяльності промислових підприємств, як такий, що здатний забезпечити ефективні трансформації внутрішнього бізнес-середовища промислового підприємства та мінімізувати негативний вплив фінансіалізації економіки на промислову галузь.

Ключові слова: промислове підприємство, фінансіалізація, інновація, маркетингова діяльність, реінжиніринг, бізнес-процес, реальний сектор економіки, бізнес-оточення.

Розміщена в №2, 2019.

Інформація про автора(ів): ЛАРИСА ЛЕОНІДІВНА ГРИЦЕНКО, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів і підприємництва Сумського державного університету;
ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ БОРОНОС, кандидат економічних наук, завідувач кафедри фінансів і підприємництва Сумського державного університету;
МИКОЛА ВАЛЕРІЙОВИЧ МЕЛЬНИК, магістрант зі спеціальності «Економіка»,Університет Вістула, вул. Стоквоси, 3, м. Варшава, Польща;
ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ ІГНАТЧЕНКО, аспірант кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумс

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту